Direktlänk till inlägg 25 november 2010

VARFÖR???

Av Pauline Karlsson - 25 november 2010 10:03

När man vaknar av att telefonen ringer 06.50 så blir man lite rädd, speciellt när man ser att det är från ens bästa vän...Kim undrar vad jag gör, å sen när jag frågar vad hon gör så säger hon: Jag äter frukost. Jag hör folk i bakgrunden å blir orolig direkt, Var är du? Frågar jag å hon säger att dom e i Göteborg på sjukhus me Wilda, läkarna har upptäckt ett hjärtfel hos Wilda..........................Tårarna kommer direkt hos både mig å Kim, det går inte å beskriva hur ont det gör, detta får bara inte hända. Tänker bara på hur dom kämpat med å ens sätta Wilda till livet å så händer ngt sånt här, det är INTE rättvist...men jag vet att läkarna är duktiga på sånt här så allt kommer gå bra, det kommer de verkligen göra, eller hur?

Ett sånt här samtal gör att man glömmer bort hur man själv mår...men fick snabbt inse att jag inte e kurant för å gå till jobbet ikväll, febern å värken m.m e tyvärr fortfarande kvar å dessutom värre idag än igår...så nu blir det honungsvatten, filt å soffa mestadels av dagen...får väl ringa bort till dagis å tala om att Nowa får va hemma eftersom jag e de...så nu får hon allt va snäll mot sin mamma, hon har visst redan tröttnat på mig för hon har bestämt med sin mormor att hon ska komma ner till dom en stund sen.

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska va frisk på lör när Oliwer fyller år, PUNKT SLUT!!!!

 
 
Ingen bild

Frida

25 november 2010 12:38

Håller tummarna för Wilda!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Karlsson - 29 december 2011 15:37

tomossen2.blogspot.com   Detta är den nya adressen för er som vill följa mig.... ...

Av Pauline Karlsson - 27 december 2011 10:01

Hoppas att alla haft en riktigt bra jul, å umgåtts med nära å kära!   Tyvärr så har min kropp inte varit med mig dessa sista dagarna, får se vad det blir av de!! Håller alla tummar jag har för att det inte e ngt som hänt, men peppar, peppar känns a...

Av Pauline Karlsson - 19 november 2011 19:34

Ja då va de helg igen. Måste börja me å tala om att jag även fixat poraktiken i Palliativ vård, kände att jag verkligen ville komma till Palliativa vårdenheten i Falkenberg och såg min chans att ringa å prata med dom...så jag pratade med deras chef o...

Av Pauline Karlsson - 16 november 2011 12:43


Just nu känner jag mig jättelycklig...fick mail från vår lärare om att vi får försöka ordna barn- och ungdomspraktiken själva v. 3-4, fick lite panik kan jag villigt erkänna då vi är många från halland som slåss om platserna! Men jag samla kraft oc...

Av Pauline Karlsson - 7 november 2011 09:11

      Ja denna veckan kan jag bara säga, e helt fullspäckad!!  Alla andra lägger ju upp i sina bloggar hur det ser ut i veckan å de ska jag me göra nu...hihi   Måndag:  8-15 Plugga 15.00 Hämta på dagis 15.15 Läxor me Oliwer 17.00 Gym...

Presentation


Tomossens ljuvliga vrå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards