Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Blääääää....

Av Pauline Karlsson - 22 augusti 2011 12:39

Ibland så känner man sig ful, fet å helt värdelös...idag är en sån dag!! Jag skulle behöva en extreme makeover, bara byta ut allt..., i alla fall känns det så!

I morse hade jag bestämt att jag skulle gå ut å gå med Nowa, men så börjar det ösregna å när det slutar regna så börjar det blåsa som bara den...så nu var det inte lika kul längre, orkar liksom inte ens ta mig för något, är detta ngn kris eller vad är det? På måndag börjar skolan, ska bli riktigt kul å göra ngt vettigt man blir lätt rastlös av att gå hemma å va sjukskriven en hel sommar.... 

Hoppas verkligen jag mår bättre då å e fit for fight...för det ska ju bli riktigt skoj!! Vi är 4 st som ska samåka ner till Båstad...Herre gud, av 28 elever över hela Sverige så är vi 3 st från lilla Tvååker, helt otroligt å det är ju liksom ingen slump för vi har ju alla varit på personliga intervjuer så dom måste ju ha gått efter personligheten och vad får vi fram av detta? Att Tvååkerdäger e bra fölk....så e det!!! Nej nu ska jag fixa å trixa lite här innan Helen kommer å hälsar på...ikväll blir det fotbollsmatch på Övrevi, älskar det!!  


 
 
Ingen bild

Syster Hanna

22 augusti 2011 13:37

Vet precis vad du pratar om syster, såna dagar får man massor av att "bara gå hemma"... Men du ska veta att du är så fin så! Det är bara o kämpa vidare! Tycker du ska plocka fram ett par jeans från när du vägde som mest så ska du se hur otroligt smal du har blivit, vilket bra jobb DU har gjort! Jag är så avis på dig. Du är så snygg! Kämpa kämpa! Kraaaaaam <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Karlsson - 29 december 2011 15:37

tomossen2.blogspot.com   Detta är den nya adressen för er som vill följa mig.... ...

Av Pauline Karlsson - 27 december 2011 10:01

Hoppas att alla haft en riktigt bra jul, å umgåtts med nära å kära!   Tyvärr så har min kropp inte varit med mig dessa sista dagarna, får se vad det blir av de!! Håller alla tummar jag har för att det inte e ngt som hänt, men peppar, peppar känns a...

Av Pauline Karlsson - 19 november 2011 19:34

Ja då va de helg igen. Måste börja me å tala om att jag även fixat poraktiken i Palliativ vård, kände att jag verkligen ville komma till Palliativa vårdenheten i Falkenberg och såg min chans att ringa å prata med dom...så jag pratade med deras chef o...

Av Pauline Karlsson - 16 november 2011 12:43


Just nu känner jag mig jättelycklig...fick mail från vår lärare om att vi får försöka ordna barn- och ungdomspraktiken själva v. 3-4, fick lite panik kan jag villigt erkänna då vi är många från halland som slåss om platserna! Men jag samla kraft oc...

Av Pauline Karlsson - 7 november 2011 09:11

      Ja denna veckan kan jag bara säga, e helt fullspäckad!!  Alla andra lägger ju upp i sina bloggar hur det ser ut i veckan å de ska jag me göra nu...hihi   Måndag:  8-15 Plugga 15.00 Hämta på dagis 15.15 Läxor me Oliwer 17.00 Gym...

Presentation


Tomossens ljuvliga vrå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards