Alla inlägg under juli 2011

Av Pauline Karlsson - 29 juli 2011 09:55

Herre gud, kom ju på att jag inte bloggat på evigheter...men har varit mkt annat, man tror man hinner med det mer när man e sjukskriven men man liksom prioriterar annat då, å när man jobbar har man nog mer behov av å skriva av sig emellanåt...ja,så e det nog!!

Men allt e bra med oss, Nowa har fyllt 4 år, Jag har blivit moster igen till en goo kille som ska heta Olle, vi har varit på Liseberg m. Jenny å co, Wheels & Wings med massor av sol å bilar, Äventyrslandet i Halmstad, Stranden 2 dagar...helt sjukt 2 dagar bara....Ja vi får hoppas på bättre väder nu!

Ikväll ska jag å barnen å Kim åka in till stan för å lyssna lite på Europe å till helgen har vi inte så mkt planerat, Stefan har ju jour!!

Nästa vecka ser jag fram emot...ev. allsång på Vallarna med Oliwer på mån kväll å på tis blir det sååååå kul, ska få min födelsedagspresent av Kim m. familj, vet bara att jag, Kim,William å Oliwer ska iväg å vi ska va utomhus...blir såååå spännande! Sen så pratar ju barne om skara så de ska vi väl klämma in oxå dom 2 närmsta veckorna...! 

Sen vet jag att det är många som undrar om jag gått ner mer i vikt...kan säga att det rasar inte här, men vad vågen visar så är det nu minus- 68 kg!!

Lovar att lägga in lite bilder snart från sommaren....


Kramar....

Presentation


Tomossens ljuvliga vrå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards