Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Tjohooo...

Av Pauline Karlsson - 14 september 2011 13:43

Det var ett tag sen jag blogga, så får nog ta å göra det! Har haft fullt upp med pluggandet så det är där jag lägger min tid. Som sagt så har jag ju börjat skolan nu å det e faktiskt riktigt kul, såååå kul å läsa något som man e intresserad av!

Klassen verkar vara super, riktigt härliga människor så vi kommer nog få kul och vi 4 som samåker har jättekul ihop, det var ju bara jag å Helen som kände varann sen innan dom 2 andra hade jag aldrig sett tidigre men ändå känns det nu som vi kännt varann hela livet...hihi inte klokt!!

Skolan e supermysig, så kommer verkligen trivas de veckor man tillbringar där nere, har ju en kändis jag kan vila ögonen på om inte annat...hihi

Första killen man möter typ i skolan är Andreas som var med i Årets mästerkock på tv4, Andreas som jag hejade på hela tiden, så han har sitt klassrum snett emot vårat, han läser till Gastronomisk kock, Hihi.

Nu har 2 1/2 vecka gått sen jag börja å nu börjar jag komma in i det här med å plugga så det ska nog gå bra, man får ju en massa uppgifter man ska göra hemma som man sen ska maila in till ett visst datum, ska bli spännande sen när man får tillbaka dom för att se vad man fick för betyg!!

Här hemma knallar det på som vanligt annars, Oliwer har sina aktiviteter som läxor, fotboll och crosskörning här hemma och ikväll börjar innebandyn igen vilket han sett fram emot! Nowa börjar på gympa på måndag och Stefans övningar har dragit igång på månkvällar och just nu är han nere i Revinge i Skåne mån-fre i två veckor, det är utbildning inom brandkåren...så honom ser man inte röken av just nu....Så med andra ord är här fullt upp! Men det e väl härligt å veta vad man ska göra....slipper man ju fundera över det:-)

Nej nu får jag ha lite kaffe i mig innan jag hämtar Nowa på dagis....

Ha de gött så hörs vi....  

 
 
Ingen bild

stefan

15 september 2011 18:41

kollar om det funkar

 
Ingen bild

stefan

15 september 2011 20:01

fattar du hur tråkit detta är...sitta o knappa på en dator o inte hitta eller fatta något.puss älskar dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Karlsson - 29 december 2011 15:37

tomossen2.blogspot.com   Detta är den nya adressen för er som vill följa mig.... ...

Av Pauline Karlsson - 27 december 2011 10:01

Hoppas att alla haft en riktigt bra jul, å umgåtts med nära å kära!   Tyvärr så har min kropp inte varit med mig dessa sista dagarna, får se vad det blir av de!! Håller alla tummar jag har för att det inte e ngt som hänt, men peppar, peppar känns a...

Av Pauline Karlsson - 19 november 2011 19:34

Ja då va de helg igen. Måste börja me å tala om att jag även fixat poraktiken i Palliativ vård, kände att jag verkligen ville komma till Palliativa vårdenheten i Falkenberg och såg min chans att ringa å prata med dom...så jag pratade med deras chef o...

Av Pauline Karlsson - 16 november 2011 12:43


Just nu känner jag mig jättelycklig...fick mail från vår lärare om att vi får försöka ordna barn- och ungdomspraktiken själva v. 3-4, fick lite panik kan jag villigt erkänna då vi är många från halland som slåss om platserna! Men jag samla kraft oc...

Av Pauline Karlsson - 7 november 2011 09:11

      Ja denna veckan kan jag bara säga, e helt fullspäckad!!  Alla andra lägger ju upp i sina bloggar hur det ser ut i veckan å de ska jag me göra nu...hihi   Måndag:  8-15 Plugga 15.00 Hämta på dagis 15.15 Läxor me Oliwer 17.00 Gym...

Presentation


Tomossens ljuvliga vrå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards