Alla inlägg under augusti 2011

Av Pauline Karlsson - 22 augusti 2011 12:39

Ibland så känner man sig ful, fet å helt värdelös...idag är en sån dag!! Jag skulle behöva en extreme makeover, bara byta ut allt..., i alla fall känns det så!

I morse hade jag bestämt att jag skulle gå ut å gå med Nowa, men så börjar det ösregna å när det slutar regna så börjar det blåsa som bara den...så nu var det inte lika kul längre, orkar liksom inte ens ta mig för något, är detta ngn kris eller vad är det? På måndag börjar skolan, ska bli riktigt kul å göra ngt vettigt man blir lätt rastlös av att gå hemma å va sjukskriven en hel sommar.... 

Hoppas verkligen jag mår bättre då å e fit for fight...för det ska ju bli riktigt skoj!! Vi är 4 st som ska samåka ner till Båstad...Herre gud, av 28 elever över hela Sverige så är vi 3 st från lilla Tvååker, helt otroligt å det är ju liksom ingen slump för vi har ju alla varit på personliga intervjuer så dom måste ju ha gått efter personligheten och vad får vi fram av detta? Att Tvååkerdäger e bra fölk....så e det!!! Nej nu ska jag fixa å trixa lite här innan Helen kommer å hälsar på...ikväll blir det fotbollsmatch på Övrevi, älskar det!!  


Av Pauline Karlsson - 14 augusti 2011 20:11

Eftersom jag varit så dålig på å blogga så tänkte jag nu sammanfatta lite av sommaren i bilder, vad säger ni om de??


Här e vi på Fun city i mitten av juni:

  Nowa i full ös..

   Här e Elsa hemma å badar hos oss...   En dag på Vallarna me barnen å syster Jenny å Elsa:          Nowa å lilla Wilda...   Här e jag på Strandpromenaden tillsammans me barnen, å dom har bara ett mål...Båten i lekparken:-)   Här besöker vi Halmstads Äventyrsland i juli:      Min ÄLSKADE farmor fyller 93 år      Kusinerna Nowa, Elsa och Alvin spelar piano för gammelfarmor:-)   Wheels & Wings i dagarna 2, vi var inne både fre å lör å kolla....   NOWA 4 ÅR........HIPP HIPP HURRA!!      Liseberg 21 juli tillsammans med Syster Jenny å fam.        Killen som går T.v om Oliwer e JOHAN GLANS, de ni:-)   Jag i full action....MÅLA e KUL!!!   Grillfest hos Helen och Ove i ösregnet:-)   Lyssnar på Europe å Takida vid fästningshörnan!!   SKREA    Avkoppling.....   Detta e Frida å Nowa, såna är dom å ha med sig på stranden, inte alls pinsamt!! Dom låg väl såna i typ 10 min å kolla på Arvingarna på Fridas mobil:-)   VEN tillsammans med Oliwer, Kim o Wille....Helt UNDERBART!!!      Kärleksstigen...så vackert så det e knappt sant!!        Jag framför en Whiskytunna....   Ännu en kändis: Dan Ekborg, å han VINKA till mig...:-) (han i orange tröja å väska på ryggen)   å väg till SKARA, äter här frukost!!            Mosters stolthet....såååååå gooo min lille OLLE!!   Järnet spelar i kärleksparken....Sååååå BRA!!   Bakning har vi me gjort en del i sommar...   GÖTEBORG by night 10 aug:   Vår "vackra" utsikt   Bakom skylten bor vi....          Fredagsmys hos Syster m. fam....   Vår vackra stad VARBERG som man ibland glömmer av hur VACKERT de e...   Fiske i humsjön....  

Presentation


Tomossens ljuvliga vrå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards