Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Midsommar

Av Pauline Karlsson - 25 juni 2011 15:48

Det bidde en lite småkall å blåsig midsommar...men allting går med lite vilja  

Först så fixa vi midsommarstången här på Tomossen:

   


Därefter så åt vi en liten lätt lunch och sen så fixa jag å Nowa till våra kransar,

för de e klart man måste ha blommor i håret:-)

 


Sen så bar de iväg på midsommarfirande borta på lekplatsen hos Kerstin o Göran, där det blev lite aktiviteter och lotter å dans

     


Sen hem till Tomossen där vi åt Sill å Potatis å jordgubbar så klart:


       


Blev dans här me såklart...men nu var de sååååå kallt så man va bara tvungen å röra på sig:-)

Sen blev de lite kubb innan det blev dags för grillning sent på kvällen, men typ hälften orka inte spela kubb...tråkmånsar:-)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Karlsson - 29 december 2011 15:37

tomossen2.blogspot.com   Detta är den nya adressen för er som vill följa mig.... ...

Av Pauline Karlsson - 27 december 2011 10:01

Hoppas att alla haft en riktigt bra jul, å umgåtts med nära å kära!   Tyvärr så har min kropp inte varit med mig dessa sista dagarna, får se vad det blir av de!! Håller alla tummar jag har för att det inte e ngt som hänt, men peppar, peppar känns a...

Av Pauline Karlsson - 19 november 2011 19:34

Ja då va de helg igen. Måste börja me å tala om att jag även fixat poraktiken i Palliativ vård, kände att jag verkligen ville komma till Palliativa vårdenheten i Falkenberg och såg min chans att ringa å prata med dom...så jag pratade med deras chef o...

Av Pauline Karlsson - 16 november 2011 12:43


Just nu känner jag mig jättelycklig...fick mail från vår lärare om att vi får försöka ordna barn- och ungdomspraktiken själva v. 3-4, fick lite panik kan jag villigt erkänna då vi är många från halland som slåss om platserna! Men jag samla kraft oc...

Av Pauline Karlsson - 7 november 2011 09:11

      Ja denna veckan kan jag bara säga, e helt fullspäckad!!  Alla andra lägger ju upp i sina bloggar hur det ser ut i veckan å de ska jag me göra nu...hihi   Måndag:  8-15 Plugga 15.00 Hämta på dagis 15.15 Läxor me Oliwer 17.00 Gym...

Presentation


Tomossens ljuvliga vrå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards